Wednesday, April 30, 2008

VERDAGTES VAN DIE WIND


Ek wens ek was 'n klip.
Sodat ek nie hoef om te gee oor hierdie wereld se probleme nie.
Ek wens die see kon my vat en my rondgooi oor al die strande van die wereld.
Daar kan ek tussen ander klippe le en die nag in staar, sonder die dreigement van vordering en sukses.
Net ek en sy en die lang pad vorentoe.
Ek wens ek was die sand.
Onder die weskus-nag, langs haar lyf, soos sy sit en saggies huil.
En dan sing die sterre haar naam oor 'n duisend, duisend see's.
Ons hoor hul saam, soos hul op die branders brand.
Ek wens ek was die grond.
Dan kon ek altyd naby haar bly,
Ek en sy.

1 comment:

Anonymous said...

hey guys, howcome no-one comments about your blogs, i think they're amazing....keep on keeping on!
when ever i'm looking for inspiration or just some guide lines, ysterkoei blogs always help me get back on the right track, especially Danie's blogs, thanx so much. hey i see you guys around, and i'm gonna spend some time with Danie and Albert in France, but hopefully one day i'll get the chance to see you make music, make the people happy, because i can't imagine life without music, and you must all be living your dreams!!! Bianca